Obsługa zamówień

Jak zapatrują się Państwo na elektroniczną obsługę zamówień? Według mnie na pierwszy rzut oka trudno jest powiedzieć o jakichś trudnościach. Jeżeli jednak dokładnie zastanowimy się nad sprawą, będziemy wiedzieć, że nie jest łatwo. W sumie nigdy nie jest łatwo. Mam nadzieję, że nikt z Państwa nie pomyślał o walkowerze. Tu nie chodzi o to, żeby był walkower, chodzi o działanie. Bez działania ani rusz. Nie ma co ukrywać, że w latach 90-tych ubiegłego stulecia doszło do dużego rozwoju, jeżeli chodzi o technologie informacyjne. W jaki sposób można było zaobserwować ten rozwój? Doskonałym przykładem jest zwiększenie mocy obliczeniowej komputerów czy przepustowość sieci teletransmisyjnych. Jeżeli z jakichś względów oba przykłady Państwa nie przekonują, mam jeszcze jeden. Ten jeden przykład, który mi został to zwiększenie pojemności nośników pamięci elektronicznej. Mam nadzieję, że wszyscy z Państwa zgadzają się ze mną, jeżeli chodzi o rozwój. Przejdźmy teraz do klienta. Poruszę kwestię, która nigdy się nie zmieni. Mam na myśli to, że klient chce być zadowolony e-fullfillment. W jaki sposób zadowolić klienta? Problem jest bez wątpienia dosyć szeroki. Na pewno należy dokonać zdefiniowania oczekiwań. Bez zdefiniowania oczekiwań ani rusz. Jeżeli nasz handel ma elektroniczny charakter, bardzo dobrym rozwiązaniem jest e-fullfillment. Z pewnością część z Was zadaje sobie pytanie, o czym mowa? Odpowiedź na to pytanie znajdzie się w dalszej części tekstu. Serdecznie zachęcam do tego, aby nie zaprzestawać czytania.
Czas na wyjaśnienia
Skoro są pytania przyszedł czas na wyjaśnienia. Czym jest e-fullfillment. Mowa o pojęciu na temat którego można mówić naprawdę dużo. Nie zamierzam jednak się przesadnie rozpisywać, uważam, że nie o to chodzi. W największym skrócie mówimy o pojęciu e-obsługi zamówienia. Myślę, że wystarczy tylko to zapamiętać. Oczywiście im więcej tym lepiej, ale to jest takie minimum. Z drugiej strony każdy zrobi to, co będzie uważać za słuszne. Mam nadzieję, że podejmowane decyzje będą tylko i wyłącznie pozytywne.